Translate

29 září 2021

Korálkové tvoření

V létě není moc času na ruční práce, přesto jsem využila možnosti navštěvovat kurz korálkování, který probíhal i o prázdninách. 


Ušila jsem takovouto mandalu, která slouží jako podložka - "podkafíčko".


Práce mne tak nadchla, že jsem se pustila do dalších.


A ještě...


Tvořila jsem podle návodu paní Šárky Dvořákové.


Kdo si hraje, nezlobí.....😊



 


21 komentářů:

  1. Helenko, krásné, jemné. Když jsem byla malá, sousedka babičky dělala z korálků taky podložky, ale z větších. Moc se mě to jako holce líbilo, mám ještě jednu schovanou, co mi dala. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Heli, podkafíčka jsou parádní, jsi moc šikovná. Zajímá mě, jak dlouho to jedno děláš. Kdybych měla zájem, mohly bychom se domluvit ? :-)
    Přeji pěkný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali díky za pochvalu. Není to chvilková ani levná záležitost.

      Vymazat
  3. Ještě dodám, že bych měla zájem o 4 podkafíčka. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Helenko--krásné-něžné, ta bych nezvládla, jste moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, nádherná podkaficka.👍🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Helenko, kdo umí, umí, ostatní čumí. Křehká nádhera. Ale k tomu je třeba mít šikovné ruce a to každý nemá. Vždy jsem takový um obdivovala.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná prácička, náročná na čas a na finance. Ale výsledek za to stojí. Líbí se mi to sestro!

    OdpovědětVymazat
  8. Takový pěkný podkafníček je sen každého kavárenského povaleče.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Heli, podšálky máš nádherné, pěkné kombinace barev. Já jsem konečně přišla na to, jak udělat to poutko u trojúhelníků....
    Jinak jsem na antibiotikách:-(
    Měj se! Milena

    OdpovědětVymazat
  10. Je to krásná práce, že je to náročné na čas, to je jasné a korálků je asi také potřeba dost. K tomu je třeba mít dobré oči.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné podšálky.Nikdy jsem takovou krásu neviděla.
    Přeji další krásné výtvory ☺

    OdpovědětVymazat
  12. V prodejnách jsou jen takové obyčejné, většinou s nějakým potiskem. Tyhle podšálky jsou pro více druhu použití a udělají hodně parády.

    OdpovědětVymazat

Knížky

Dlouho jsem nepsala o knížkách. Nedávno jsem objevila americkou autorku Lindu Castillo. Její trillery z amišského prostředí se čtou jedním d...