Translate

19 listopadu 2020

Na skok do přírody

 

V úterý byl státní svátek a navíc byl krásný den, který přímo vybízel k procházce a mně se podařilo vylákat manžela alespoň kousek za humna. Věděli jsme že tam, kam jsme měli namířeno  nebývá moc lidí a to jsme potřebovali oba. Hlavně provětrat hlavu a na chvíli se zbavit té hrozné ponorky, která nás od jara pronásleduje.

Cestou jsme narazili jenom na ušmudlané auto nějakého myslivce, který se asi před námi ukrýval, stejně jako my před ním. Jinak jsme nepotkali ani živáčka a to je co říct, protože jinde v přírodě se to prý hemží davy i přes všechna opatření.

Není to nijak atraktivní místo a bylo těžké najít něco pěkného k focení.


Listí, listí, samé dubové listí, ale i to je krásné, když je tak pohromadě. Tam někde pod ním dřímá medvědí česnek a čeká na svou chvíli. Je to naše oblíbené místečko.



A jak zpíval jeden známý zpěvák :

"Chvíli stát a poslouchat
 Jak vítr větve čistí
 K zemi padá zlatý vodopád
 Pod nohama cinká to poztrácené listí
 Vím že právě zpívá listopad..."



Procházka splnila svůj účel. Jenom mne děsí, že za pár dnů tu máme prosinec. Čím je člověk starší, tím mu to víc utíká.

Proto si užívejme každé pěkné chvilky.





11 komentářů:

  1. Helenko, udělali jste si prima procházku podzimní krajinou. 👍👍 My byli včera v anglickém parku u zámku Krásný Dvůr. Když jsem viděla skoro plné parkoviště, docela mě to vyděsilo. Ale park je obrovský, občas jsme někoho potkali. Listí je všude spousta, občas jsme přemýšleli, zda jdeme ještě po cestičce, či místy, kam se chodit nemá.
    Měj hezké dny 🍁🍂

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Helenko!
    Díky za nádherné podzimní snímečky. Miluji podzim a možná kvůli těm nádherným barvám listí.Taky mi vadí, že nemohu chodit, stýská se mi po krokovníčku. Příjemný čas navzdory virům i korona..

    OdpovědětVymazat
  3. Procházka splnila svůj účel a rovněž fotografie jsou protkané podzimem. Moc se mi líbí ten zbytek stromu, jak je obrostlý houbami.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou moc krásné ☺
    přeji další pěkné procházky ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Procházka se povedla a fotky taky

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko,udělali jste moc dobře. My byli venku v sobotu,kde jinde než na přehradě Žermanické.���� Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  7. Je dobře, že se máte kam zajít provětrat. To já teda takovou vymoženost nemám a děsně mi to chybí. Listí voní až k nám. Mějte se tam všichni fajn!

    OdpovědětVymazat
  8. Medvědí česnek mám rád! Krásný vstup do adventu vinšuji.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten čas letí strašně rychle. A nyní v zimě se mi to zdá ještě rychleji. Ráno tma, potom chvíli světlo a odpoledne už zase tma. Do ničeho se venku nemůžeš dát a ani doma, protože na to není pořádně vidět.Je to deprimující. A navíc se ani nemůžeš scházet s přáteli, abys přišla na jiné myšlenky a rozveselila se.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...