Translate

03 listopadu 2020

Ohlédnutí za minulými dny

 

Dlouho jsem se na svém blogu neukázala. Příčin bylo několik. V první řadě to byl můj stařeček počítač, který mi tvrdohlavě diktoval, kdy mám svoje aktivity ukončit. Prostě se náhle vypnul. Intervaly  se rychle zkracovaly a já jsem nebyla schopná v termínu zaplatit pár faktur, které mi ležely na stole. Za ty roky už ani nevím, jak platit složenkou. Naštěstí jsme objevili schopného opraváře, který všechno uvedl do pořádku a já opět můžu psát.

Další věc byla ta, že jsem onemocněla, dlouho se to táhlo. Užila jsem plno léků. Teď už je to dobré, dokonce jsem si dnes mohla konečně zajít pro injekci proti chřipce. Nebyl to ten škaredý virus, naštěstí...

Potom celý týden pršelo a nám, jako mnoha známým a sousedům, nateklo do bytu, což byl průšvih, neboť zrovna v té místnosti spí návštěvy. Tak jsem vysoušela a vysoušela a ono dál pršelo a pršelo a s přestávkami vlastně stále prší. 

Minulý týden byly prázdniny. Trávily je u nás vnučky, protože oba rodiče pracují na směny, musela jsem pomoci. Holky už jsou velké, učíme se spolu, hrajeme karty, tvoříme a pečeme.


Upekly jsme Honzovy buchty, které sice nebyly jako podle pravítka, ale chutnaly skvěle.


Vyzkoušely jsme, co udělá obyčejný drátek a pár korálků. Holky jsou moc šikovné. 

  
  Já jsem zase narychlo vyrobila dušičkovou výzdobu.


Jenom to omezení od jara snáším čím dál hůř. Chybí mi vycházky s kamarády. Těšila jsem se na podzimní přírodu, krásně zbarvené listí a všechno kolem, na tradiční procházku po hukvaldské oboře. Na houbách jsem byla letos jenom jednou a to zrovna moc nerostly. Teď se prý ještě dá něco najít.

Zato jsem přečetla plno zajímavých knížek, ale o tom až příště.
Opatrujte se a věřte, že bude líp...








17 komentářů:

  1. Helenko, problémy s počítačem mám také. Řešila jsem to minulý týden. Asi mi naznačuje, že už sloužil dlouho. 😢
    Máš šikovné vnučky, ty korálkové ozdoby jsou krásné. Stejně tak je i pěkná ta dušičková výzdoba.
    Je prima, že už jsi na tom zdravotně dobře.
    Opatruj se a hezké podzimní dny. 💕

    P.S. Houby opravdu rostou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji za návštěvu a pochvalu. Člověk se trošku odreaguje a výsledek ho těší.

      Vymazat
  2. Helenko,bude líp, to si říkám každý den a ne a ne se dočkat ☺, věřit jsem nepřestala. S těmi houbami,já nebyla ani jednou, do lesů dali závory a když bych došla na místa kde jsme vždy našli už bych neměla sílu dojít zpět k autu.
    Jsi šikulka a zrovna tak vnučky, nápad s korálky originál. ☺ Helenko, drž se a vydrž. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti celá ta situace mne už hodně unavuje, ale zase si říkám, že je nám doma dobře. Nemusíme řešit pracovní problémy, problémy s výukou dětí a jiné.

      Vymazat
  3. Hlavně, že už jsi zdravá.
    A ty buchty, úplně se mi sbíhají sliny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už mám zase jiné zdravotní problémy. Lepší už to nebude, ale musíme se na to dívat z té lepší stránky...

      Vymazat
  4. Jsem si říkala,že Tě tady nějak nevidím :-). Ale jak čtu, tak už je vše v pořádku. Krásně jste s vnučkami tvořily a krásně jsi tvořila i Ty.
    Snažím se ta omezení si nepřipouštět, ale někdy to na mne taky trochu padne. Musíme ale věřit. Ono nám totiž nic jiného nezbývá.
    Měj se hezky a těším se na Tvoje další příspěvky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani díky za pochvalu. Musíme si dělat stále nějaké radosti, abychom přežili ve zdraví.

      Vymazat
  5. Pěkné nápady na dárky ☺
    Přeji už jen klidné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Heli, nějak se mi pořád nedaří odeslat můj komentář.... Tak konečně snad bude toto platný pokus.
    Já jsem z toho deště na nervy, voda už mi prosákla přes střechu a půdu skoro do všech horních pokojů. A klempíř mi řekl že na takové maličkosti nechodí...
    Jinak skoro celý pracovní týden hlídám a učím se s Olim.
    Jsem ráda, že už se cítíš líp a chválím za krásné výrobky:-)
    Měj se a opatruj se.
    Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, s tou vodou je to hrozné. Já jsem měla stejné problémy. V první dešťové vlně nám zateklo na jedné straně místnosti a v té druhé na opačné. No budou to další náklady. Zdá se, že ti výuka prvňáčka brzy odpadne...

      Vymazat
  7. Heli, hlavně že jsme v pořádku, nějaké zatečení do bytu a nefungující počítač nás přece nerozhází - znám to dobře, jak to je. Vše se v dobré obrátí - jak říká kolega a my se zase budeme setkávat a navštěvovat. Tak si držme pěsti, ať je to brzy. Pozdravuju ...

    OdpovědětVymazat
  8. Heli, jste holky šikovný. Ozdobičky i dušičková výzdoba jsou pěkné. Honzovky jistě chutnaly a že nejsou jedna jako druhá, vůbec nevadí. Přeji hezký podzim a hlavně zdravíčko.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, díky za pochvalu a také přeji hlavně to zdravíčko.

    OdpovědětVymazat
  10. Je bezva, že už jsi zdravá. Na procházky chodit můžeš 🙂

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...