Translate

09 srpna 2020

Na novém působišti



Tento týden mi jedna dobrá duše pomohla přemístit moje desetileté snažení na nové působiště. Zatím hledám, tápu a zlobím se, ale sem-tam se mi i něco podaří. Už nemám tu trpělivost. Doufám, že se zde opět budu setkávat se známými kamarády a že přijdou nakouknout i noví.

Těším se na vás. 

Helena



11 komentářů:

  1. Vítám tě Helenko na novém působišti. Taky se snažím zde co mě síly stačí a zoufale vyhlížím vnuka Daniela, který mě opět nový blog založil. Já jen kývala hlavou jak ten"osel", že chápu. Po několika zoufání jsem pokus, omyl už něco málo "zmákla" sama, ovšem ještě několik rad budu potřebovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko vítej v novém působišti 🙂 taky jsem nakonec cestičky přestěhovala i když jsem to původně neměla v plánu a teď ještě počkám co se stane po vypnutí blogu cz . Prý se mají ztratit všechny fotky tak tedy nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, dali jsme do toho kus života. Bylo by škoda o něco přijít i když se tomu asi nevyhneme. Já jsem ráda, že se nám podařily přesunout články. Sama bych to ale nezvládla.

      Vymazat
  3. Tak sláva. Jsi tady! Já už si celkem zvykla, ale při posledním příspěvku jsem měla problém s řádkováním. Nebyla jsem schopná zjistit, kde se dá upravit řádkování. V předchozích článcích to bylo v pohodě samo od sebe a najednou mám řádky hodně od sebe. No, snad se to upraví,nebo na to přijdu :-).
    Hezké dny! No, horké jsou. Ale já patřím k lidem, kterým to až tolik nevadí.Sice to teplo vnímám, ale nekácím se.:-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To řádkování by mě také zajímalo. Někdy jsou řádky blízko od sebe a jindy zase daleko, aniž bych cokoliv dělala. Pokud to vyzkoumáš, dej prosím vědět!!! Díky!!!

      Vymazat
  4. Helenko, zdravím také z nového místa.
    Pokud se chceme vidět, nějakou změnu musíme zkousnout.
    Pěkné léto přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se také teprve rozkoukávám, ale na rozdíl od blog.cz tu vše funguje, jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Heli, vítám tě mezi námi přestěhovanými. ☼ Na tomto novém blogu musím být občas zapřemýšlet. Přestěhovala mne vnučka, sama bych to nedala. :-) Dávám si tě do oblíbených.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Heli, tak to jsme na tom asi všichni stejně. Mně bylo také líto zahodit devět let práce. Nejvíce mě ale mrzí, že zde není galerie. A jestli v neděli obrázky zmizí, tak moje tvoření už nikdo neuvidí. Tak si vždycky mohl najít nějakou inspiraci.No uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  8. Vítej a užívej si to tady jako my :-)

    OdpovědětVymazat

Za kaštany na Hukvaldy

Opět nastal čas kvetoucích kaštanů a kde jinde si tu jedinečnou atmosféru u nás užít?   V hukvaldské oboře najdete klid, tedy měli byste naj...