Translate

10 listopadu 2015

Kostelík nad městem

Nedávno jsem se s kamarádkou, blogerkou Milenou, vydala na veletrh Kreativ Ostrava. Byl to už čtvrtý ročník a já jsem všechny předešlé poctivě absolvovala. Spolu s Milenou jsme tam byly už podruhé. Sešly jsme se ve vlaku. Cesta z nádraží na Černou louku se teď dá krásně zkrátit. Prostě přejdete velký nový most, který spojuje vlakové a autobusové nádraží s nákupním centrem Nová Karolína, projdete pěkně v teploučku nákupním centrem a vyjdete na druhém konci, kde je to k výstavišti kousek.


Tady máme ten nový most, samozřejmě, jak jinak, plný visacích zámků. Nejsem příznivcem této módy. Je fakt, že za našeho mládí se vesele rylo do všeho dřevěného a zděného... Ale o tom jsem vůbec nechtěla psát. Most vede dost vysoko nad rušnou silnicí a tak jsem jenom tak nakoukla dolů a co nevidím!


Na pouliční lampě malý kostelíček ! Tolikrát jsem tudy šla a ničeho jsme si nikdy nevšimla.


Hned jsem se dívala na další pouliční lampy, ale nikde nic podobného nebylo.


Jenom pohled na vysoké pece. Tak mne napadlo, kdo měl tak milý nápad? Kolik lidí si toho všimlo? Tentokrát jsem měla foťák u sebe, tak se s vámi o tu kuriozitku podělím.







O Ostravě se nemluví moc pěkně a já bych to chtěla napravit. Odpracovala jsem si tady svoje poslední čtyři roky, ale neměla jsem moc času na nějaké "objevy". Zato teď jich mám ještě pár v zásobě a postupně je ukážu. Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...