Translate

16 dubna 2014

Velikonoční tvoření

S velikonočním úklidem i s velikonoční výzdobou jsem malinko pozadu tak, jako každoročně, nic nového pod sluncem. Já už jiná nebudu, ale vždycky se všechno nakonec stihne. Pár věciček, jenom tak pro radost, jsem si vytvořila a pár jsem si jich přivezla ze své nedávné cesty do rodného města.




Nejdřív začnu s vlastní tvorbou. Netradičně pojatý zajíček navázal na mou srdíčkovou háčkovací mánii, je to takové učňovské dílo...Usmívající se




Toto jsou pozůstatky po mém drátkovacím kurzu, kdy jsem musela znovu trénovat smyčky. Vajíčko, čistě drátkované vzniklo tak, že praskla skořápka vajíčka slepičího. Stane se, skořápka se odstranila a bylo to. Většinu letošních vajíček jsem už rozdala.


Duben je prý měsícem ptactva... Tak jsem na jeho počest ušila takovéto jednoduché drobečky. Podobné jsem viděla na blogu u Květy a potom jsem úplně náhodou narazila v "Mimibazaru" na střih. Podle toho mají ptáčci ještě křídla, ale ti moji jsou tak malí, že by to byl trošku problém, proto jsem si šití zjednodušila.


Vajíčkový talíř, či podnos, jsem dostala od Květy, ani jsem netušila, jak se na něm budou ptáčci pěkně vyjímat.


Spící sova se na blogu už objevila, vyrobila ji Květa a teď už je jenom moje!


Zajíčka z papírových ruliček jsem si zakoupila na výstavě prací seniorů, kterou jsme rovněž se sestrou navštívily. Hlavička je připevněna na špejli. Pravé velikonoční dekorace musím teprve zkompletovat. Zajíček půjde do vázy, či květináče, ptáčci budou zavěšeni na větvi. Jak říkám, jsem ve skluzu...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...