Translate

24 dubna 2014

Sváteční procházka

Velikonoce jsou za námi. Prožila a užila jsem je v kruhu rodinném a to od neděle až do úterý. Rodiny mých dětí přicházely postupně, každý den jedna a v úterý jsem zase já poctila návštěvu nejstaršího syna, který slavil narozeniny a také jsem si šla pochovat svoji fungl novou vnučku Zuzanku, se kterou jsem se ještě nestačila pochlubit. Je to už moje pátá vnučka, ale pozor, kluk také bude a to už brzy! Novopečený tatínek nemá rád publicitu, proto vám miminko neukážu, ale potvrdím, že je moc krásné...



Kalorie je třeba spalovat, proto dostala rodina mého prostředního syna příkaz přinést s sebou sportovní oblečení a obutí a v neděli, hned po obědě, jsme vyrazili do přírody. Máme výhodu, že tu přírodu, včetně potoka, máme kousek za zahradou. Jenomže někteří milí sousedé mají svoje nemovitosti dost zanedbané a tak holky v krátkém čase poznaly, co je to prodírat se pralesem, jak bolí rána z el. ohradníku a že nás kus cesty může doprovázet velmi obtížný hmyz.


Zase ale vidí, že je kolem plno jiných živočichů, třeba tyto dvě kachničky, které jsme vyplašili z odpolední siesty.


Jedna už odletěla, druhá se chystá.


V olšině jsme zastihli odpočívající žábu, opírající se o větev.


Vpřírodě je vždycky něco pozoruhodného k vidění. Tady nás zaujala pampeliška, vyrůstající ze stromu asi 2 metry nad zemí.


Já jsem šla vlastně zjistit, jestli ještě roste medvědí česnek. Mám takové svoje místo, ale už jsem tam dlouho nebyla. Věděla jsem, že už bude asi pozdě.


Medvědí česnek už začínal kvést.


Medvědí česnek vypadá čerstvě, ale je to jenom klam. Snachu Ivetku s vnučkami jesm si naaranžovala uprostřed. Pár lístků jsem si přinesla, ale musela jsem hodně přebírat. Snad příští rok budu rychlejší...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...