Translate

17 prosince 2013

Oříšky z křížků

Je poslední týden před Vánocemi a já jsem v obrovském skluzu. Nemám nic napečeno, nic uklizeno, prostě jsem pohodář... Měla jsem doposud jiné povinnosti, dá-li se tomu tak říct, ale už to postupně napravuji.

Z mé předvánoční tvorby jsem tu ukázala přáníčka z nitěné grafiky, ty už putují ke svým adresátům. Drátěné zvonečky jsou dávno rozdány. Vyráběla jsem ale ještě něco, s čím se musím pochlubit.


K těmto titěrnostem mě přivedla Anička. Její blog jsem objevila nedávno a věřte, že opravdu stojí za návštěvu. Já ale nejsem tak rychlá, takže mi moje snažení trvalo dlouho. Namísto červené bavlnky jsem použila modrou barvu, ale pár červených oříšků jsem také vyrobiila.


Letos se nám urodily maličké oříšky, práce s nimi byla opravdu titěrná, ale alespoň díky za to, protože vloni nebyl ani jeden ořech.


Oříšky jsem svázala po dvou mašličkami. Mohou se použít jako ozdoby na stromeček nebo jenom jako ozdobná vánoční visačka na dárky.


Tento jedlý dárek, jablečné křížaly a loupané ořechy, dostala Květa, ostatní oříšky jsou už také darované. Zůstaly mi jenom dva, jako vzorek.








Mějte se všichni moc pěkně, v KLIDU si užívejte předvánočního shonuUsmívající se. Já jdu dohánět to pečení, ale aspoň si k tomu zapálím voňavou svíčku a pustím koledy, ať mi to jde lépe od ruky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...