Translate

28 prosince 2013

Nezastavujeme, máme zpoždění!


Odkud tato věta pochází, to bude většina z vás vědět. Tak asi vypadal můj předvánoční a vánoční čas. Trošku jsem to, jako obvykle, neodhadla a pak jsem se dostala do skluzu. Dárky nenakoupené, dům neuklizený, cukroví nenapečené a jiné další drobné i větší úkony, týkající se Vánoc, nesplněné a to pár dnů před 24. prosincem. To nevzniklo z lenosti, ale z důvodu plnění jiných "povinností", které jsem také během roku zanedbala a už nebylo úniku. Tak jsem se díky kombinacím, vylučování a drobnému švindlování dopídila ve zdraví do včerejšího všedního dne.
Všechno, chválabohu, dopadlo tak, jak má. Cukroví byla plná krabice, to nejnutnější bylo uklizeno, dárky pro všechny nakoupeny. Rodina se sešla v plném počtu, syn zahrál na housle koledy, dárky byly rozdány ke spokojenosti všech. Nejkrásnějším dárkem pro všechny ale byla zpráva, vlastně dvě zprávy. Příští Vánoce nás bude o dva človíčky víc!
I já jsem dostala krásné dárečky a přáníčka od rodiny a kamarádů blogových i neblogových. Komu jsem ještě nestačila poděkovat, tímto to napravuji. Všechny mi udělaly velikou radost.




Včerejšek už byl dnem odpočinkovým a pěkně jsem si ho užila. Měla jsem jenom problém přes všechny ty minulé zmatky a ruchy určit, který den v týdnu vlastně je a velmi jsem se podivila, že už je pátek. Všechno se začíná dostávat do normálu. Hurá!
Mám rozečtenou moc dobrou knížku a kupa knížek čeká, až na ně dojde řada. Holky-turistky se začínají ozývat a také mám fungl novou permanentku na bazén. Jenom to počasí je takové, jaké by asi nemělo v prosinci být, po krátké pauze nám tu zase bouří silný vítr a slunce svítí, jako o závod. Uvidíme, co nám přinese leden. Po sněhu se mi moc nestýská, vždyť jsme ho tady měli půl metru o letošních Velikonocích a ještě týden po nich.
Užívejme si ve zdraví a v klidu poslední dny letošního roku!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...