Translate

19 září 2013

Pozdrav z lesa

Minulou neděli jsem se vydala prozkoumat nedaleký les, jestli "rostou". No vlastně jsem, tak jako vždy, tvrdila, že se jdu jenom projít a kdyby náhodou někde něco rostlo... Do lesa zásadně nenosím košík, protože bych neunesla tu ostudu, kdybych si ho odnášela domů prázdný...Usmívající se Košík nahradí plátěná taška, je skladná, pěkně luftuje a při neúspěchu se schová do batohu a před ostatními houbaři se dělá, jakoby nic...


Pár jedlých hub jsem přece jenom našla, byla z nich celkem obstojná houbová polévka.


Muchomůrka samozřejmě zůstala na svém místě.


A kůrovec kůru kouše... Bohužel, je toho u nás v okolí plno.


Najdi žábu...Usmívající se


Dřevěné stavby před námi byly postaveny za několik měsíců, v zimě byl pozemek ještě prázdný. Dneska jde všechno rychle.


Aby ta taška nebyla tak prázdná, nasbírala jsem si ještě nějaké další lesní poklady.


Jeřabiny jsem připevnila na věneček z psího vína, o kterém jsem se zmínila v minulém článku. Mám jich už vyrobených několik. Tento visí na vstupních dveřích.


Kdo si hraje, nezlobí!


A pro všechny jeden pozdrav od srdce.






Včera u nás celý den pršelo, dnes na oplátku zase svítilo sluníčko, ale už zase slyším déšť, myslím, že porostou...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...