Translate

21 ledna 2013

Víkend za pecí


Víkend zlákal určitě mnoho lidí na hory, ale ona ta zasněžená krása, tady u nás v podhůří, není zase tak lákavá. Celý týden bez sluníčka, dost často se smogem, sníh nám ledaskde zešednul, místy i zežloutnul, no a dnes máme všude perfektní kluziště. Do toho všudypřítomná chřipka. Nejlépe je doma u kamen.


Na víkend přijela vnučka a když objevila, že opět vyšívám, postavila si hlavu, že bude vyšívat také. Vybrala si stejný motiv koníka i stejnou barvu, jako já. Protože je to holka paličatá, dostala veškerý materiál i instrukce a pustila se do díla. Tentokrát jsem opravdu žasla, jak jí práce šla pěkně od ruky. Za pár dnů jí bude teprve 10 let. Ostatně posuďte sami. S minimální pomocí, spíše jenom s mou radou, vyšila koníka hned také si vymyslela jeho využití. To už byla další práce pro mne a šicí stroj.


Já jsem měla tohoto koníka už dávno vyšitého, tak jsem se nechtěla nechat zahanbit a také mu našla využití. Ve dvou jde práce lépe od ruky a radost z díla je dvojnásobná...






Přeji pohodový nový týden bez chřipek a zlomenin. Snad se nám to sluníčko také už konečně ukáže.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za kaštany na Hukvaldy

Opět nastal čas kvetoucích kaštanů a kde jinde si tu jedinečnou atmosféru u nás užít?   V hukvaldské oboře najdete klid, tedy měli byste naj...