Translate

25 ledna 2013

Už také peču muffiny

Do loňského roku jsem tento pamlsek jenom ochutnávala u svých blízkých. Když jsem ho jednou velmi pochvalovala snaše, nenápadně se mě zeptala, jestli bych uvítala formu na jejich pečení, jako vánoční dárek. Nenápadně jsem špitla, že určitě. A opravdu mě pod stromečkem čekal balík s formou, velká spousta košíčků a několik hotových směsí do začátků. Do pečení jsem se pustila až bylo všechno vánoční cukroví zlikvidováno, podotýkám, že dvě velké krabice jsou ještě v mrazáku...



Tyto muffiny jsou, vlastně byly, z hotové směsi, ale opravdu byly moc dobré, navíc množství těsta přesně odpovídalo počtu otvorů ve formě.


Dnes jsem se rozhodla péct z vlastního těsta. Recept jsem si našla na internetu, je jich tam hodně jenom si vybrat


To jsou ty dnešní, jsou z tvarohového těsta. Recept nebudu psát, určitě jsou i lepší. Při přípravě těsta jsem dospěla k poznání, že je třeba si trošku pohlídat gramáž. U tohoto receptu vzniklo těsta mnohem více, než bylo třeba. Naplnila jsem ještě 5 dalších papírových košíčků, které jsem pekla společně s těmi ve formě.


Je to veselé pečení...

P.S. Při míchání těsta doporučuji dodržovat základní bezpečnostní předpisy, aby se vám nestalo, to co mně. Když totiž spadne do mísy s těstem za plného provozu míchání elektrickým šlehačem kávová lžička... No bylo to kruté, ale zvládla jsem to bez úrazu, jenom budeme pravděpodobně brzy muset vymalovat kuchyni.Usmívající se



Po všech těch kuchyňských záležitostech jsme s vnučkou vyrazily na zahradu, ale zima nás brzy zahnala zpátky domů.


Prožijte si příjemný víkend a nezmrzněte!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za kaštany na Hukvaldy

Opět nastal čas kvetoucích kaštanů a kde jinde si tu jedinečnou atmosféru u nás užít?   V hukvaldské oboře najdete klid, tedy měli byste naj...