Translate

07 září 2012

Pro potěšení

Jak se tak dívám na statistiku, vidím, že se psaním článků v tomto roce to u mne není žádná sláva a asi nebude, dokud sníh nenapadneUsmívající se. Mám plno fotek i námětů, ale když konečně zasednu a chci něco napsat, tak to prostě nějak nejde.

Tak alespoň něco málo z vlastní dílničky


Můj srpnový svátek ještě nebyl dostatečně oslaven, chyběla společná oslava s mojí kamarádkou a jmenovkyní Helenkou. Helenka ode mne dostala tak, jako vloni, pytlíček s levndulí, té mám ještě velké zásoby a je třeba s ní udělat konečně pořádek.


Výšivka je ze zimních srdíčkových zásob, látka pochází ze zbytků jednoho super obchůdku, který , když jdu okolo, nikdy nevynechám...


Já jsem zase dostala tento dárek. Pro ty, komu fotka nenapoví, prozradím, že je to kabelka, vytvořená pomocí papírových proužků a izolepy. Nevím, jak kabelku fotka prezentuje, ale ve skutečnosti kabelka vypadá velmi luxusně. Je možno ji opatřit uchy, už jsme i vymyslely jakými. Kabelka může zůstat i tak jak je.
Návod poskytla výtvarnice Monika Brýdová v Loskutákovi na TV Nova a je možno ho najít i na jejích stránkách.




Hela se zabývá převážně pletením z papíru, její výrobky jsem na svém blogu už ukazovala, ale přibyly další, některé jako dárek, některé na objednávku. Potože Hela blog nemá, myslím, že by stálo za to je tady také ukázat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...