Translate

29 září 2012

Diane Chamberlainová

Tento týden byl pro mne hodně hektický, proto jsem dnes s povděkem přijala zprávu, že předem ohlášená vzácná návštěva našich přátel se odkládána neděli. Ihned jsem toho využila, po obědě sedla do křesla a jedním dechem dočetla tuto knihu.



Od její autorky jsem zatím nic nečetla, ale určitě se porozhlédnu po dalším titulu. Kdo si knihu přečte, nebude zklamaný. Vřele doporučuji.







Spřízněným čtenářským duším se musím pochlubit s tím, co jsem si nedávno "dovlekla" z knihovny.


Zastesklo se mi po nějaké historické knize, tak jsem se s tím svěřila paní knihovnici. Ta mi nabídla tuto knihu, ona se sice nezdá (ta kniha)Usmívající se, ale je pěkně obézní, má 622 stran ! Po dlouhém přemýšlení, jsem si ji vypůjčila, protože Vlastimila Vondrušku mám ráda. Doma mi nikdo nevěřil, že knihu vrátím přečtenou, vlastně ani já si nejsem moc jistá. Zatím se chystám a nabírám sily... Ale určitě podám zprávu, jak to dopadlo...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...