Translate

16 února 2012

Přišel mi balíček

Dělat si radost je zdraví prospěšné ať už děláme radost sami sobě nebo někomu jinému, tak praví odborníci a tak pravím i já. Byla to taková kulišácká výmluva, když jsem ještě pracovala, občas jsme si s holkami z oběda přinesly nějakou tu "radost" ve formě hadříků, pamlsku, či nějaké blbůstky se slovy: "Nutně jsem si musela udělat radost." Hned se nám zdál život krásnější.
A tak mi včera udělala opravdu velkou radost Janka, naše blogová kamarádka, když mi od ní zasněžená paní pošťačka přinesla balíček.


Myslím, že se Janka nebude zlobit, když se pochlubím. Je tam krásná velikonoční chňapka a zajíček, kterého jsme s jeho bratříčky už viděli na jejím blogu, je to Jančina výroba. Zajíček zakrývá kapesní originální kalendáříky s Jančiným jménem. Ona je totiž kalendáříková sběratelka. A ještě mě hodně potěšil ručně psaný dopis, přiznejte se, kdy jste dostali takovýto dopis.
Všechny ty dárečky jsem dostala za pár kalendáříků, kterými jsem maličko doplnila její sbírku a ona mi navíc ještě doplnila tu mou, krásnou dřevěnou malovanou sovičkou. Uznejte, že jsem se musela pochlubit!


Jani, ještě jednou děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...