Translate

04 února 2010

Moje čekání na jaro

Po všech blogových kytičkových ukázkách jsem také podlehla a koupila si dnes v našem květinářství posla jara. Původně jsem chtěla jen jednoho, ale posuďte, kdo by šetřil!

Ony totiž ty načervenalé kytičky nádherně voní po fialkách. S tím jsem se ještě nesetkala.

No a aby toho jara nebylo málo, tak jsem neodolala a v LIDLU si koupila poslední, trošku opadanou orchidejku za poloviční cenu. No nekupte to!
Byla tam taková smutná opuštěná...

Na svou první orchidejku jsem neměla štěstí, doufám, že se o tuto bududu lépe starat.

Toto je můj úplně první letošní posel jara. Dnes už zůstaly jen ty listy.

A takhle se čeká na jaro


Snad se dočkáme....





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...