Translate

15 února 2010

Kam chodím ráda

Tento článek jsem trošku s nadsázkou zařadila do rubriky cestování, přesto že místo, které jsem si oblíbila se nachází jen pár kilometrů od mého bydliště. Přes třicet let žiji v tomto kraji a teprve teď poznávám krásy, které mi leží téměř u nosu!

Není to kostel, ale část frýdeckého zámku, ke kterému se musí pěkně do kopečka..

K zámku je přístup buď ze zámeckého parku nebo z náměstí. V tom sněhu se mi podařilo vyfotit jen část z parku. Z věžičky na konci zámku je nádherný výhled, absolvovala jsem ho v prosinci při noční návštěvě zámku.

V parku jsou nádherné stromy, sníh už je pošlapaný, není to ono..
Krásný letitý strom, jakých je tu plno

Vchod ze zámku do parku, stejný strom, kterému říkám svatební, na zámku se totiž konají svatby a svatebčané se před ním fotí, pochopitelně že jindy než v zimě. Já jsem na tomto místě absolvovala 2 svatby svých dětí, mám nádherné fotky z dubna a června.
Toto je silnice k náměstí, také pěkně do kopečka..

Omlouvám se za kvalitu fotek, jsou foceny ve spěchu a to se nemá, chodím totiž pravidelně na zámek na přednášky, které se tu pro veřejnost mého věku pořádají. Objevuji nové náměty k focení, jak na zámku, tak v podzámčí a že jich je! Tak zase příště, ale už beze sněhu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Máme rádi zvířata

Nastřádala jsem nějaké zvířecí fotky, tak se podíváme, co je u nás nového. Snacha mi ostříhala můj motýlí keř "na ježka". Byla jse...