Translate

13 února 2010

Dárek

Začátkem týdne jsem navštívila s manželem Baumax. Měli jsme v plánu nějaký nákup a chtěli jsme se také, jen tak v klidu, porozhlédnout, co tam mají pěkného. Samozřejmě kytičky! Manžel mi nabídl, ať si něco vyberu, prý bude Valentýn ... Toužebně díval na malý keřík s oranžovými kuličkami, snad to byla mandarinka, když jsem ho upozornila na cenu, tak se trošku zarazil. Ne, že by se mi mandarinka nelíbila, ale když byl tak velkorysý, tak jsem si vybrala podle vlastního gusta.
Podotýkám, že Valentýna neslavíme, ale proč nevyužít nabídky!
Jen ta kytka má tak dlouhý stonek, že jsem měla co dělat, abych ji vůbec vyfotila celou..

Ale dárek je to pěkný, mám hodného muže! Že bych mu to oplatila tou mandarinkou? Budu o tom uvažovat.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...