Translate

28 října 2024

Podzimní pozdrav z Beskyd

 

Od mého posledního článku uběhlo hodně času. Čápi dávno odletěli, na zahrádce odkvétají poslední kytičky, ořech už je úplně holý, letos bez jediného plodu. Zato u ostatních stromů listí září. Sluníčko hřeje, konec října a máme 16 stupňů. 

S kamarádkami jsem se vydala do Beskyd protáhnout tělo po nemoci, nadýchat se horského vzduchu a také zjistit, jestli ještě rostou...



Tak to zrovna nejsou ty pravé. Nasbírala jsem si tašku václavek, foto nemám.


Ale co tento úlovek? Bohužel, není můj, jenom jsem tiše záviděla. Takových plných košů tam bylo mnoho.


Cestu jsme zakončili v obci Bílá. Listí zde ještě neopadalo.


Ve městě už kaštany na stromech neuvidíte, tady se jim dolů ještě nechce...


Přeji vám pohodové podzimní dny.











3 komentáře:

  1. Helenko a já si říkala, že nepíšeš
    Doufám,že už jsi z

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak mě komentář utekl🙈doufám, že už jsi uzdravena. My se na houby letos ani nedostali,vlastně jednou do Václavovice a tam bylo houbařů,ale houby ne. Pěkné snímky jsi pořídila.👍

    OdpovědětVymazat
  3. Vůně hub, tlejícího listí a pečených brambor dělá podzim podzimem.
    Doufám, že jsi se z nemoci zotavila a že se můžeš těšit z barev říjnových.

    OdpovědětVymazat

Podzimní pozdrav z Beskyd

  Od mého posledního článku uběhlo hodně času. Čápi dávno odletěli, na zahrádce odkvétají poslední kytičky, ořech už je úplně holý, letos be...