Translate

24 prosince 2022

Krásné Vánoce

 



 



Štědrý den  už je skoro za námi. Byl to můj druhý bez manžela. Naštěstí mám kolem sebe rodinu, která mne nenechá smutnit. Přeji vám klidné vánoční svátky, prožité v kruhu rodinném a s přáteli. Vánoce máme letos opět ušmudlané, možná i na blátě, ale už jsme si zvykli. Doma v teple, s knížkou nebo u televize je také dobře.😀







9 komentářů:

  1. Pohodové svátky a báječné nakročení do roku Švestky vinšuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemné Vánoce Helenko. I my, kteří zabrousime na Tvůj blog, jsme vlastně s tebou. Užij si klidné a pohodové Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, přeji pohodové prožití svátků vánočních.

    OdpovědětVymazat
  4. Doufala jsem,že Vánoce budou bílé, ale zase se to nepovedlo.
    Ale vánočně sváteční náladu mi to nepokazilo.
    Pohodové sváteční dny, Helenko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, pohodové dny ve zdraví prožité. Čtu právě od Wilburga Smitha poslední 13 díl ságu rodu Couytneu - Zlatý lev.🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Heli, to, že je vánoční obleva je tady u nás běžné, však si dokážeme poradit a nemusíme odhazovat ☺. Přeji pěkné a pohodové vánoční dny. 🌲🌲🌲

    OdpovědětVymazat
  7. Pomalu jsou vánoční svátky za námi, tentokráte jsem ráda, neboť jsme všichni nemocní, bez vánoční nálady, zato s kašlem a bolavým krkem. Ty si užívej se svými blízkými a přeji šťastnou cestu za Staníkem!

    OdpovědětVymazat
  8. Mám to jako Květa přede mnou.Kdekdo je nemocný,nemohli jsme se sejít jako dříve ☻
    Přeji klidný a ve zdraví prožitý rok 2023 ☺

    OdpovědětVymazat

Knížky

Dlouho jsem nepsala o knížkách. Nedávno jsem objevila americkou autorku Lindu Castillo. Její trillery z amišského prostředí se čtou jedním d...