Translate

08 června 2022

Výlet do Miniarboreta


V poslední době jsem hodně cestovala po okolí, ale k prezentaci snímků na blogu jsem se nedostala. Teď to napravím a začnu od posledního výletu. Nedaleko od nás, v bývalé havířské obci Staříč, se nachází kouzelné místečko, které si vybudovali manželé Holubovi a nazvali ho Miniarboretum.

Poprvé jsem zde byla vloni ve stejnou dobu a byla jsem nadšená. 


Pan majitel se mimo rostlinky, stromy, keře, trávníky a jezírka věnuje plastikám z drátu a kovu, které vždycky mile překvapí.


 

Najdete tu kus lesa i vykosenou louku s ostrůvky, ponechanými pro včeličky, motýly a broučky.


Luxusní hmyzí domek.


Touto dobou se sem chodí převážně na azalky a rododendrony







K odpočinku slouží lavičky i tato lehátka


Páv je také z kovu, ale z dálky vypadá jako živý.


Abych nezapomněla na kvetoucí kaktusy.



Jistě je jasné, že do takové oázy klidu se člověk touží stále vracet.




10 komentářů:

  1. Helenko,jsem já to ostuda, arboretum mám za humny a ještě jsem tam nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, určitě si tam zajeďte, bude se ti tam líbit.

      Vymazat
  2. Fakt krásné místo !!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. No teda, to je krásné arboretum. Škoda, že nejde přivonět...

    OdpovědětVymazat
  4. Je to příjemné místo, je to běžně přístupné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mají svoje stránky : Miniarboretum Staříč. Tam najdeš všechny informace. Otevřeno mají po celý týden až do večera. Ty to také nemáš daleko. Doporučuji.

      Vymazat
  5. Drátěný rozvrkočenec je boží.

    OdpovědětVymazat
  6. Kouzelné místo a u toho páva jsem myslel že je pravý.

    OdpovědětVymazat

Knížky

Dlouho jsem nepsala o knížkách. Nedávno jsem objevila americkou autorku Lindu Castillo. Její trillery z amišského prostředí se čtou jedním d...