Translate

20 března 2022

Konečně jaro

 

Dne 20. března k nám konečně přijde jaro. Tento den je také mezinárodním dnem štěstí a mezinárodním dnem vrabců. No proč ne? Ptáčci mne tuto zimu zklamali, protože málo navštěvovali moje krmítka. Asi měli někde u sousedů větší lahůdky. Teď je není vidět, ale o to víc jsou slyšet, už od časného rána.


Nafotila jsem svoje kytičky. Lýkovec kvete už v zimě.

Když sluníčko svítí, hned je lepší nálada a ty barvičky!

Čím jsem starší, tím víc nemám ráda zimu, není nad teplíčko.  Jenom té práce na zahradě je nějak víc.

Na jaře se v naší rodině začíná slavit a já vyrábím svoje "babiččiny" dortíky, někdy jen tak piškotové, většinou ale ořechové s vlastní marmeládou a pořádně prolité rumem. Tento je pro vnučku Elišku. Když jsem jí psala jedničku, zrovna jsem začínala blogovat. Čas neúprosně letí...

Tady už je číslo vyšší.  Můj dort je poznat, ten druhý pekla snacha, ona je hodně šikovná (ale vynechává rum...😁)

Občas si vyjdu s kamarádkami a stane se, že se k nám někdo přidá, jako tento statný fešák. Tady se zdá, že i on vyhlíží jaro, ale spíš nějakou kočičku...

Brzy se to klem vody zazelená, ale dobrá zpráva, medvědí česnek už roste!


Přeji vám krásné jarní dny.







9 komentářů:

  1. Helenko,moc hezký příspěvek,krásné fotografie. Hezké pojetí výzvy. Děkuji za účast a přeji ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,jsem to popleta,myslela jsem si že je to blog Helenky D. A doufám , že to nevadí, že jsem si myslela, že ses přihlásila do mě výzvy na téma Volání jara, která dnes končí.

      Vymazat
  2. Helenko, představ si,venku vše pučí a kvete a já jsem uvězněná doma. Pan covid se rozhodl nás přece jenom také navštívit. Už se z toho všeho pomalu,ale jistě zotavujeme.
    Fotky jara máš moc hezké,dorty také. Přeji zdraví oslavencům zdraví a Tobě pohodové blogování.🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, jaro u Tebe hezky vykukuje a ty dorty - ty jsou úžasné ! Jsi šikulka. U nás to teď taky začne s gratulacemi. V sobotu budeme mít oslavu, dva svátky a dvoje narozeniny. Pokud to jde, tak to spojujeme, to bychom jinak stále slavili, protože pořád má někdo něco... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jaro je tady. U nás je to sice trochu ještě mírnějším tempem, ale je.
    Letos jsme taky měli hodně malou návštěvnost ptactva v krmítku.
    Dortíky máš hezké. Já jsem schopná lecos vyrobit, ale dorty mne nebaví.
    Ne, že bych s s tím neporadila, ale ..... Ovšem snacha od staršího syna se do toho do určité doby pustila a to jsou tedy dortíky- jedna radost.
    Měj se Heli, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Je to moc hezké a jarní pohoda k tomu. Ptáčků dost ubylo, to jsou zprávy z různých míst, ale pokud je slyšíš, tak špatné to nebude. Dorty jsou parádní, určitě i chutné, ale sama dorty nepeču.
    Přeji Ti hezké jarní dny a kopu zdraví k tomu. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lýkovec je nádherný, ale stejně i tvé dorty. No a Zrzečka bych také brala. K nám ptáčci také moc na krmítko nechodí, protože se asi bojí našich koček. Už aby bylo barevné jaro a hned bude veseleji a lepší nálada.

    OdpovědětVymazat
  7. Kocour je parádní. A jak se nese, krasavec.

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam,dorty vypadají lákavě.
    Lýkovec měl můj taťka na jeho krásné zahradě.
    Přeji nádherný den ☺

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...