Translate

05 března 2019

Kdo si hraje...

Jak jsem už párkrát na svém blogu psala, navštěvuji jedno vzdělávací zařízení v našem okresním městě a to už skoro devět let. Není to žádná univerzita třetího věku. Každé dva týdny máme přednášku na určité téma, jako je historie, příroda, cestování, hudba atd. Tady jsem si také našla kamarádky, se kterými jsme založily náš dívčí turistický spolek. Tady navštěvuji hodiny angličtiny. Čas od času se podaří zajistit nějakou tvořilku, která nás naučí různé techniky ručních prací. Naučila jsem se tu drátkovat, pergamano nebo pletení z papíru atd.
Tentokrát nám připravili kurz korálkování, ten vede úžasná paní, pro kterou jsou korálky všechno.


Jako první jsme vyráběli srdíčko


Motýlci


Povánoční andělíček


Náramky na pružince


Motýlkový náramek


Svícen



Původně jsem myslela, že absolvuji jenom pár kurzíků, ale když ta naše korálková paní vysype na stůl všechny svoje blýskavé poklady, nedá mi to a jdu dál. No prostě ženská! Mrkající









Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...