Translate

19 ledna 2019

Spíše pro děvčata


Než dám tip na příjemné čtení pro dlouhé zimní večery, musím se pochlubit s opožděnými barborkami. Nějak se jim, holkám, dlouho nechtělo, ale nakonec se umoudřily. No není to krása! Úplně jsem zatoužila po jaru. Venku máme sníh, když zasvítí sluníčko, je to nádhera. Včera jsem byla na horách, tam si na nedostatek sněhu opravdu nestěžují. Musím to ještě chvíli vydržet.Usmívající se




Je fakt, že hodně volného času strávím na internetu ( vím, že bych neměla ), ale na knížky jsem nezanevřela. Bez nich to nejde.



O "Aristokratce" od Evžena Bočka jsem hodně slyšela, ale trvalo mi to dlouho, než jsem se k ní v knihovně dopídila. Má ještě několik pokračování, určitě se k nim také dostanu. Název je sice vznešený, ale já jsem se smála od začátku až do konce. Humoru není nikdy dost, vřele doporučuji. Obsah neprozradím.




Tyto dvě knížky mají ještě třetí sestřičku. Doporučila mi je paní knihovnice a čtou se velmi dobře. Autorka je Američanka a jako studentka se dostává do Paříže, kde bydlí v jedné klasické pařížské rodině. Objevuje nový životní styl a srovnává ho s tím, jak doposud žila. Obdivuje svoji paní domácí, mimochodem už starší paní, s jakým klidem a šarmem přistupuje k životu. Myslím, že si autorka na těchto zkušenostech založila i kariéru. V knížkách si každá z nás najde nějaký ten tip pro sebe a když ne, tak si aspoň pěkně počte.
Já mám moc ráda historické romány a už se těším, až konečně někdo vrátí do knihovny poslední dva díly Vondruškovy Husitské epopeje, na které už rok čekámUsmívající se. Naštěstí je stále co číst.
Přeji pohodové zimní dny.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...