Translate

13 října 2017

Setkání s Robertem Fulghumem

Nedávno jsem na vývěsce u autobusové zastávky zahlédla plakát s velkou hlavou šedivého pána s nadpisem : "Listování s Robertem Fulghumem". Nechtělo se mi věřit, že by tento slavný americký spisovatel mohl zavítat do naší vesnice. Potom někdo plakátek přelepil a já jsem to brala tak, že to byla jenom nějaká legrace. Jenomže se plakátek znovu objevil a místní rozhlas zahlásil...
Zakoupila jsem si tedy vstupenku a navštívila místní kinosál, kde se měla akce konat.


Šedovlasý pán se skutečně dostavil. Doprovázeli ho dva čeští herci. Na jevišti proběhlo čtení z jeho starších knih a představili také novou knihu Opravář osudů.








Nakonec autor sám promluvil k publiku, kolegové herci překládali a bylo plno legrace.





Po představení bylo možné zakoupit některé autorovy knihy ( někdo si přinesl svoje ) a Robert Fulghum trpělivě podepisoval a podepisoval...


Na internetu jsem zjistila, že Robert Fulghum takto cestuje po vlastech českých již delší dobu a je tam i kalendář. Byl to velmi zajímavý zážitek a pokud bude mít někdo z vás možnost někde v blízkosti bydliště ho zastihnout, vřele doporučuji.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...