Translate

18 září 2017

Pro dlouhé podzimní večery

O víkendu u nás intenzívně pršelo, dnes konečně vysvitlo sluníčko, ale zbytek týdne má být opět deštivo. Podzim je tady, nedá se nic dělat, ty deštivé dny k němu také patří. Je to čas na pěknou knížku. Já jsem během léta četbu zanedbávala, ale už zase louskám, co se dá. V knihovně jsem narazila na "Stoletého staříka". Kniha měla velkou reklamu, tak jsem byla zvědavá.




Možná že jsem čekala víc. Je to taková zmatená černá komedie. Něco, jako švédský Švejk. Na přebalu jsem se dočetla, že autor má rád Haška. Tak jsem to dobře odhadla. Možná, že si to někdy přečtu znovu. Uvidíme. Ale doporučuji k přečtení...Mrkající



Abychom zůstali ve Švédsku. Severské detektivky jsou fain. Pár jsem jich už přečetla. Pro ženskou trošku drsnější, ale o to napínavější a čtivější. Na autora mne upozornila na svém blogu Evka. Díky za tip.






Přeji pohodové podzimní dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...