Translate

29 června 2016

Střípky ze začátku léta

Máme tu léto. Já jsem si ho už stihla vychutnat v různých variantách. Zažila jsem nedýchatelná vedra, bouřky, lijáky, vichry. Naše růžové království dostalo pořádně zabrat, kde je jeho voňavá krása dnes!


Ztráty mi nahradila moje levandulová miniplantáž. Čichám, sklízím, suším a pletu paličky.


Moje levandulování teprve začalo a v příštím článku se k němu ještě vrátím.


Prožila jsem už i menší dovolenou. Po čtyřech měsících jsem se opět setkala s mým sluníčkem a jediným vnoučkem - kloučkem, který se mi odstěhoval do Čech. S manželem jsme absolvovali dlouhou cestu všemi možnými vlakovými spoji. Zažili jsme stotřicetiminutové zpoždění žlutého vláčku RJ, jehož provozovatel nám nakonec velkoryse vrátil jízdné. Zažili jsme výluku na trati a cestu autobusem s partou "veselých" mužů v letech, školní výlety atd. Nestěžuji si, bylo do vlastně dobrodružství, jaké se s autem nezažijeUsmívající se.
Dovolenou jsme si naplánovali jenom na pár dnů, ale stačili jsme se porozhlédnout i po okolí synova bydliště, což jsou Malé Svatoňovice, rodiště Karla Čapka. O této obci jsem napsala článek před několika lety. Malé Svatoňovice jsou také známým poutním místem s výbornou, prý léčivou vodou, kterou si lidé nabírají u této krásné kaple.


Stačili jsme podniknout ještě jeden výlet po okolí a dostali jsme se až k Adršpašským skalám.


Výlet byl jenom krátký, ale moc pěkný. Nikdy jsem v těchto končinách nebyla, ale určitě se vrátím.


Oslavila jsem všechna rodinná červnová jubilea. Od nevěsty Ivetky jsem dostala vlastnoručně upečený a nazdobený srdíčkový dort.





Bez vysvědčení nemohou začít prázdniny, já už jsem ho dostala a děti to teprve zítra čeká.Usmívající se







Přeji vám sluníčkové dny, cestování bez nehod, krásné zážitky z cest, ale i z domova a pozor na klíšťata, těch se letos urodilo!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...