Translate

06 července 2015

Letošní levandulování



Je tu léto, jak má být. Sluníčko pálí, stínu je poskrovnu, všechno živé žízní, děti prázdninují a zlobí, ovoce postupně dozrává. Nejlépe je někde u vody, ale já mám to štěstí, že u nás doma je krásně chladivo a útulno a po dlouhé době bez návštěv. Hned jsem toho využila a jala se vykonávat činnosti, na které jsem dlouho neměla čas. Vytáhla jsem šicí stroj a s napětím zkoušela, jestli ještě žije a šije. Když jsem seznala, že je vše v pořádku, pustila jsem se do díla.
Že jsem si spletla téma? Nikoliv. Moje tvoření se týká jenom levandule. Letos je obzvláště krásná a voňavá s kvítky na dlouhých stoncích, radost pohledět a počichat.



Vyrábím kytičky, paličky, pytlíčky a voňavá srdíčka. Levandule dosáhla svého vrcholu a začíná pomalu odkvétat. Drobné kvítky v zavěšených kytičkách opadávají, proto jsem přešla k sušení na podložce.


Letošní paličky jsem pletla už bez návodu


Tento pytlíček navypadá moc levandulově, ale i on je voňavý.


Zde jsem vytáhla kostlivce ze skříně. Stužku jsem měla vyšitou už nějký ten pátek, konečně se dočkala využití. Uvnitř pytlíku je zatím loňská levandule.


Zbytek mého tvoření. Mít malý voňavý dárek v zásobě se vždycky hodí...










Zítra zase stroj uklidím. Večer si přivezu vnučky a budeme se celý týden vzájemně užívat Usmívající se.
Mějte se krásně prázdninově !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za kaštany na Hukvaldy

Opět nastal čas kvetoucích kaštanů a kde jinde si tu jedinečnou atmosféru u nás užít?   V hukvaldské oboře najdete klid, tedy měli byste naj...