Translate

15 února 2023

Čtrnáct

 


O víkendu jsem byla gratulovat své vnučce, samozřejmě s "Babiččiným ořechovým dortem". Začíná mi dortová sezóna. Rodina je veliká a skoro každý měsíc někdo slaví. V únoru to máme dvakrát, v březnu i v dubnu také atd. až do konce roku.

Nejsem žádný cukrář, zdobení moc nedám, ale ta dobrota! 

Původně jsem se nechtěla chlubit dortem, jenom jsem si zavzpomínala. Když se tenkrát vnučka Eliška narodila, byla jsem čerstvě "odejitá" na zasloužilý odpočinek. V tom samém roce jsem si také založila blog. Hodně věcí se za těch 14 let událo, dobrých i zlých. Z malého buclíka se vyklubala krásná slečna. zatímco babičce přibylo pár vrásek a ještě více neduhů. Eliška je, v pořadí, moje třetí vnučka, té nejstarší bylo letos už 20 let. No a časem přibyly ještě dvě vnučky a jeden vnuk. Takže je veselo. 

Pamatujete, jak se to ve škole vleklo k nevydržení a dnes? Nestačím obracet listy v kalendáři.

Přeji vám krásné předjarní dny.






10 komentářů:

  1. Helenko jak bych si to vše pamatovala, bylo to nedávno.Založili jsme blog přibližně stejně a ty ses mě první ozvala V komentářích tenkrát jsme měli téma brož. Ta moje byla od tety které brož vyrobili chlapci na nucených pracích v Německu a ta tvá byla tuším po mamince manžela. Utíká to, to je pravda dříve se nám den vlekl a nyní jakoby dny měli křídla. Zdravím z lázní Darkov a moc tobě přeji pohodové rodinné setkání vnučce zdraví a úspěchy ve studiu . A tvému blogu co nejvíce informací pro nás o tvých koníčcích a vůbec přeji veselé blogování.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, vnučce Elišce přeji vše nejlepší a ať je spokojená a šťastná. 🍀💓
    Letí to. Naší "dvojce" bude 14 let 2. března. Už mně holky obě přerostly a nebude to trvat dlouho a přerostou mně i ta mladší vnoučata.

    Tvému blogu přeji nadále spoustu spokojených čtenářů a Tobě hlavně zdraví a stálou chuť nejen k blogování.
    Já opět výročí toho mého prošvihla, začátkem ledna to bylo 13 let.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy dort je opravdu moc krásný. Mám takovéto domácí moc ráda. Vnučce Elišce přeji všechno nejlepší, hodně zdraví a štěstí a ať se jí vše daří podle jejích přání..

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, krásné narozeniny vnučce... ☺ Dort vypadá výborně... úplně jsem dostala chuť na dobrý, poctivý a chutný ořechový dort! ☺
    Krásný den přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Tlusťjoch; Dortová sezóna budiž pochválena.

    OdpovědětVymazat
  6. Na dort se srdce zrovna směje :-). Jo,jo utíká to čím dál rychleji.
    Elišce přeji k narozeninám jen všechno dobré, ať se jí v životě dobře daří.
    Klidné dny, Heli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Heli, povedl se Ti moc pěkný dort, to nechválím jen tak. Nejen, že je vidět domácí výroba, ale jsou tam poctivé suroviny, které na chuti udělají nejvíc. Také se mi líbí, že jsi zachovala tradiční kulatý tvar dortu, prostě vnučka dostala výborný dort od babičky. Elišce přeji hlavně zdraví a štěstí, aby se jí dál dařilo. Vzpomeneš si, jaké to bylo, když nám bylo 14?? ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Helenko, gratuluji k výročí blogu a vnučce k narozkám ! Dort určitě výborný, prostě od babičky... Takové dorty dělala moje maminka, poctivé, neošulené. Měj se moc hezky, přeju hodně zdravíčka a Tvému blogu plno dalších let, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dort jako od cukrářky, a sklidil hodně pochval.

    OdpovědětVymazat
  10. Připojuji se ke gratulantům a přeji hodně štěstí a zdraví vnučce, též další úspěšné pokračování blogu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...