Translate

08 března 2020

Korálky

Dlouho jsem neukázala něco ze svého tvoření. Moc toho není, ale něco přece.


Od loňska navštěvuji kurz korálkování paní Olinky. Je to úžasná osůbka, která by za korálky obětovala život.😊 Pár věcí jsem vloni na svém blogu předvedla, mnoho věcí leží v krabičce a čeká na dokončení. To je moje stará bolest, ale tentokrát jsem vyrobila a dokončila soupravu náhrdelníku s náramkem.



Je to jednoduchá technika, ale stejně jsem musela překonat hodně úskalí. Nakonec jsem dospěla ke zdárnému cíli, což mne těší.


Není dne, abych neprošla zahrádku a nepokochala se tím, co nám zatím příroda nabízí. Protože je dnes 8. březen, posílám tento kvítek čemeřice všem děvčatům, která na mé stránky zavítají....


Všem přeji sluníčkové předjarní dny, prožité ve zdraví a pohodě!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...