Translate

31 ledna 2017

Mandala z obalů od čajových sáčků

Téměř celý leden jsem promarodila. Nejdříve přišlo obyčejné nachlazení a poté škaredá chřipka, které se zbavuji dodnes. Nikomu tu hrůzu nepřeji. Aby to nebylo tak jednoduché chřipka přišla na mne i na manžela v jeden den. Dovedete si představit, jak to u nás vypadalo!
První týden jsem se nezmohla vůbec na nic, ani na čtení. Později jsem se snažila o nějakou jednodušší činost, která by mi udělala radost.


Inspiraci jsem našla v časopise Ona ví.


Dlouho jsem křečkovala obaly z čajových sáčků s tím, že si jednou pro potěšení vyrobím takovou mandalu. Teď se mi naskytla příležitost. V časopise je postup velmi názorně popsaný, tak jsem se pustila do díla.


Stříhala jsem, skládala, rýsovala a lepila...


Tak to dopadlo






Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...