Translate

18 prosince 2016

Vánoční drátkování

Chtěla bych ukázat svoji letošní vánoční tvorbu. Je to opět klasika - zvonečky, které dávám jako malý dárek svým přátelům. Původně jsem chtěla vyrobit něco nového, měla jsem plno nápadů, ale čas je neúprosný a nakonec se inovace nekonala.


Použila jsem drátky různých barev a průměrů, některé jsem ozdobila korálky. U televize se nemusí moc přemýšlet a při dobrém světle jde drátkování také dobře.


Využila jsem i zbytky drátků.


Byla toho plná ošatka. Většina zvonečků už není. Tento týden jsem absolvovala několik předvánočních setkání a ještě mne jedno čeká. Mám radost, když obdarovaný má radost....Usmívající se


Původně jsem myslela, že budu vyrábět takovéto andělíčky. Tělíčko je ze zvonečku, hlavička mne trošku potrápila, ale nakonec se povedla a křidélka se navlečením korálků zpevnila a dobře se tvarovala. Jenom s focením byl problém... Andělíček vypadá ve skutečnosti líp, ale stříbrný drátek se špatně fotí.


První nápad byly ozdobičky z černého drátku s dřevěnými korálky. Tak snad někdy příště až to všechno doladím.








Přeji pohodové předvánoční dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...