Translate

08 října 2014

Tentokrát na skok v lese


V minulém článku jsem se zmínila, jak na tom doma v současné době jsme. Je to velmi náročné a tak, abychom přežili, využíváme každé volné chvilky k nutné relaxaci. Třeba jenom na pár hodin, jak se říká, "vypadnout". Minulý pátek nám slibovali meteorologové krásný slunný den. Bohužel z toho vyšla celodenní mlha. Protože před tím celé dva dny pršelo, bylo i nepříjemné vlhko. S kamarádkami jsme si vyšláply po suché asfaltce, po vlhčí lesní cestě a nakonec jsem se brodily i blátem...Cestou jsem dospěla k poznání, že bude třeba pořídit nové boty, ty moje "samochodky" v tom blátě pěkně nasákly vodou. Však už něco zažily!


Jak vidno, mlha přede mnou, mlha za mnou...


Topinambury u nás tak nekvetou, jako třeba na Hané, ale alespoň to pošmourno trošku rozzářily.


Hřib to zrovna není...


Z této fotky mám velkou radost, pavučina vyšla až napotřetí, ale vyšla!






I malá procházka dovede zvednout náladu a sluníčko k tomu nemusí zrovna svítit. Doma mi svítí takové maličké sluníčkoUsmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...